Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.

Interne klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat.

Mocht u een klacht voorleggen bij de eigen advocaat dan verzoeken wij u dat schriftelijk te doen. U kunt de klacht, zowel per post als per e-mail sturen.

Binnen twee werkdagen na ontvangst van de schriftelijke klacht zullen wij u een bevestiging sturen. Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem proberen te vinden. De oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen.

Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht ontvangt u ofwel een inhoudelijke reactie op uw klacht dan wel een uitnodiging voor een gesprek naar aanleiding van uw klacht. Mocht u bij het indienen van de klacht al een gesprek op kantoor wensen dan kunt u dat bij de klacht aangeven, u zult dan altijd worden uitgenodigd voor een gesprek.

Mocht de uitkomst van de interne klachtenprocedure naar uw mening niet tot een positief resultaat leiden dan kunt u uw klacht indienen bij de deken van de plaatselijke Orde van Advocaten (Noord-Nederland).

Ook indien ons kantoor niet binnen vier weken na ontvangst van uw klacht schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd kunt u zich tot de deken wenden.

Verwezen wordt ook naar de informatie van de Rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rechtspraak-en-geschiloplossing/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-een-advocaat

Call Now Button
Facebook
Facebook
Twitter